בכיר אמריקני: "רוסיה השלימה את כל ההכנות לפלישה לאוקראינה"

    שלמה ריזל No Comments on בכיר אמריקני: "רוסיה השלימה את כל ההכנות לפלישה לאוקראינה"

    המתיחות על גבול רוסיה אוקראינה הגיע לשיא: שר החוץ האוקראיני ציין כי ישנם הכנות בגבול לפרובקוציה נוספת מצד רוסיה. מחוזות הבדלנים הגישו בקשה לסיוע צבאי מרוסיה ממשה שהם מכנים "תוקפנות אוקראינית". בארה"ב מעריכים פלישה בתוך 48 שעות

    הנשיא הרוסי פוטין
    13:28
    01.05.24
    יונתן שורק No Comments on מיוחד: פנה ל'מוקד הציבורי' עקב קריאת גז שגויה וכספו הוחזר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקרמלין מציג הערב (רביעי) מסמך שבו ראשי המחוזות לוגנסק ודונייצק מבקשים את עזרתה הדחופה של רוסיה בהדיפת הצבא האוקראיני התוקפני. מנהיג הבדלנים בדונייצק, פושילין, אומר כי המתקפות האוקראיניות על החבל מתגברות והמצב הפך "קריטי".

    הבקשה שנשלחה לרוסיה:

    שר החוץ האוקראיני קולייבה סיפר היום כי "דיווחים מדאיגים מהקצה הצפוני של קרים על פינוי משמרת הלילה של מפעל הכימיקלים טיטאן בעיר ארמיאנסק. זו עשויה להיות הכנה לעוד פרובוקציה מבוימת של רוסיה".

    עוד הוסיף, "נראה שלמוסקבה אין גבולות בניסיונות לזייף תירוצים לתוקפנות". ייתכן ומדובר בפינוי המתקן הרגיש לפני פלישה.

    כעת מגיע צילום המציג, לדברי המתעד, שיירה צבאית רוסית באורך 7! קילומטר, בצפון קרים כשפניה לעבר אוקראינה: קרדיט: פרסום לפי סעיף 27 א.

     

    רשת CNN מצטטת בכיר אמריקני: רוסיה השלימה את כל ההכנות לפלישה לאוקראינה – מוכנים יותר מאי פעם. כ-150,000 חיילים – 80% מהכוחות נמצאים קרוב לגבול בעמדת פלישה והם רק ממתינים לפקודה.

    ניוזוויק מדווח: ארה"ב מעריכה שרוסיה תיפתח בפלישה בתוך 48 שעות – שתכלול מתקפה אווירית, סייבר ומבצעי הצנחה. הדברים נאמרו גם לנשיא זילנסקי.



    0 תגובות